Saturday, September 26, 2009

helooooooooooooz

Hey! whatsizzlin?

I iz apparantly chillin in the Oslows with my browa sisco. Were goin to see the premiere of the factor films They came from! YEEEEEEEEEIEIIEIIEEOOOO its goin to be gruut!

Well, ill tell ju all abut it tomorrow! but i bet its gån be shitcrazy!:D

Well! here is a picture of me (sykkel) buysycclein. dont know what shit blæh, fun!



HAAAAAAAAH!:D


IN OTHER NEWS

SUDDNDALN IS GOING TO BE THE SICKEST SHIT EVER!

And here is a picture of why!


That! iS! a DROPINN! combined into two big wooden houses thingys,... and its for a bigjump thats pørdy kool cuz iz gåån bi big as hell:D nice indeed,, anno? november perhaps!
Andreas Håtveits dad Arne Win in:
3
2
1


video
Tadaaaaa
AND im buildin the park at geilo and i was ridin this fun car that was like a golf car and a MX bike had sex and the resault was that car and it was cool
MP IS OUTZ!

video
Monday, September 21, 2009

Everyday normal live

Ok, not much happning these day! i|m going to school and it's not that fun.

... But I still gotta keep by blogging game up... That's why I'm posting this sick youtube video! What's cool about this one is that it's only got like 2,500 view cuz noone knows how propper it is yet! Check it out...
He's doing it with a pencil! Whaaaat!!!




Anyway, I'm not skiing 'til the 7th of october... Then I'm gonna be in Saas Fee for two weeks. I'll try to blog from it. Until then I'll maybe post some pictures from the builting of the new small skatepark at Voss! To keep yo posted on that...



sig
Friday, September 18, 2009

aoch:/

ØY! you best checkout this movie, history can be created in so many ways!

Schazaaam!

MP is outsz

Wednesday, September 16, 2009

Anton + Junkyard

Anton Bilare who is a "Mushroom Crew represent" where just hooked up on Junkyards Team.
Congratulations Anton!
Click on the Hyperlink below to see him shred

http://www.junktv.nu/snow/114


Beyeeer izaah Outzzaaa
Tuesday, September 15, 2009

http://kuskeproductions.blogspot.com/

DUUUUUDEZ! check this shit out!! ITs CCrazyinsaaane!!!

Kire Sent me the link to Kuske (the one, the only, and the very best) who is the mushroom filmer man yåow! and so i went to he's blogspot witch is: http://kuskeproductions.blogspot.com/

You betta checkit cuz its got lots of love like this movie!!

Its from the swedes last day at fonna, and shit it looks fun! izlikethebestfreakinthingever! thankyou sweden for creating such nice peolpez! <3



Last day in Fonna 09 from Kristofer Fahlgren on Vimeo.



p>MP is outz!

Monday, September 14, 2009

Free Beer!

Ajt fellas! I need help. And if you help me, i give you beer! I'll buy a 6pack of beer for the one that has the best song for my part in my snowboardmovie! Thats right!

So: help me find a song for my part in "Im Here, out there" and then I bring you beer.. Easy..

Im looking for electronica/Hophopish/chill/Ratatat kinda thing.....

You bring me song, I bring you beer.
No song, no beer...

How do you get this beer you have heard so much about? its simple:

- Push the "give love" - button, and write the title for a good song, and then i might bring you beer..

Thats how you get beer..

I know you want beer... so do it!
Sunday, September 13, 2009

Estonian ski&snowboard movie teaser

KusLumiOn? / teaser from vanaisa on Vimeo.



Monday, September 7, 2009

Sigz Fonna edit

On my last update I forgot to actually add the video... Here it is!

http://www.newschoolers.com/web/content/viewvideo/id/291025/cat/top/


Sig
Saturday, September 5, 2009

I'ts Railing men, Hallelulja!

Yesterday i woke up and felt some kind'a snowboardfeeling in my walleyhorse-legs. I called Thirus to see if there were any snow i Leksand and he told me that it was aloooot of snow. I went to leksand and we started to showel and shit. Then, it started to Rain BIG TIME! fuck... Anyway, we continued our misson and where riding for like 1 hour or so. STILL WORTH IT!


Thirus, Nozzle prizzl, check out the magic glow on the kicker!


Walleyhorse - Frizzl Taizzl-prizzl

Happy campers feeling wet!



Beyer izah outzah
Friday, September 4, 2009

Mushroom bling making gone wrong...

Okay, today I figured i should make a new mushroombling, since i'm kinda over my blue one. See, my mom's been cleaning up in this old closet and she found the small plastic "pearls" that Emil and the rest of the crew uses for making blings. So I was really happy! When I finished the white part and the yellow (i wanted it yellow). (This is were my problems started) I was going to find the black ones, but there were only like 10 black ones so i had to use brown ones in stead. Then I figured there where missing like some brown ones too. So I figured people wouldn't notice the difference if i had both brown and black... So it was all good. Then, when it was finally done, I was going to iron it, and this is where I REALLY fuck up. First of all I lost a pearl. Theen I ironed it way too much so the whole thing got all funky. The plastic thing under the pearls melted and it was all soft. hahaha. Fuck that. The mushroom ended up 100% not straight too! Here are some pictures:


I thought I ironed it too much, but there are still holes! For once in my life I'm confuced!


Right here, you can see it's missing a pearl...


This is not the way it looked when Dalhesten and The Lipztick guy ironed it for me!


The plastic thing that melted so I can't try to make new ones...


BUT, I got more!

Check out my edit from Fonna :D







SiggDogg'z outz
Thursday, September 3, 2009

Blingz Blingz!

Whaduuuuup???

So i havent been bloggin fo eh while. but thats because ive been drivin around norway like a million times,,, and that on the outside of Norway! waaay too long, i do not recomend.
Anyways,, now i stoped drivin, so i am in STJØRDALN! fåo shizzl!

Its pretty fresh, close to shit and like an airport and stuff.. so iz all good, im thinkin, Vassfjellet or Oppdal or somethin $omethin?

Weeell anyways.... Since me Julie is workin at ze hotell., we getz to stayz there fåo free, witch is pretty pimp!

Here is a picture of my view in the morning!


MMMMMMMHM

And here is a pic of my new crib! Loook out for the new crib videoz!


Damn Straight!

Sooo Anyways,, when the wallyhorse pimped out he's car i decided to do a lill pimpin myself... all fresh all clean! checkitout!


Bling bling¤¤¤

Weeeell,, thats it?
Aight MP is Outz!



THE CREW

A mushroom is the fleshy, spore-bearing fruiting body of a fungus, typically produced above ground on soil or on its food source. The standard for the name "mushroom" is the cultivated white button mushroom, Agaricus bisporus, hence the word mushroom. We are not this kind, we just shred.
Powered by Blogger.

Followers

Visits

Total Month